عکس تصویر تصاویر پیچک ، بهاربیست Www.Bahar-20.com 

 

 

عکس تصویر تصاویر پیچک ، بهاربیست Www.Bahar-20.com  

 

          اگر در خواب می دیدم غم روز جدایی را 

                            به دل هرگز نمی دادم خیال آشنایی را

 

عکس تصویر تصاویر پیچک ، بهاربیست Www.Bahar-20.com 

 

عکس تصویر تصاویر پیچک ، بهاربیست Www.Bahar-20.com 

 

 

 

 

عکس تصویر تصاویر پیچک ، بهاربیست Www.Bahar-20.com

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر بندر سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ب.ظ http://dokhtebander.blogsky.com

اینقده ناامید زندگی نکن آدم با ناامیدی به هیچ جا نمی رسه
دنیا به آخر نرسیده که ، برو خدا رو شکر کن شاید واقعا اگه اون میومد توی زندگیت اصلا روزای خوبی در انتظارت نبود ...
شما خیلی دنیاهاتون با هم فرق می کرد . . .
من امیدوارم که اونی رو که لیاقتت رو داشته باشه پیدا کنی ...
از این به بعدم اینقدر دلمردگی نده به خودت برات نگرانم می ترسم با این اوضاعی که تو پیش گرفتی یه وقت خدایی نکرده کسی از سادگیت سواستفاده کنه ، خودت دیگه بهتر از من می دونی عشقای کوچه بازاری و تلفنی و این حرفا عاقبتش چیه ...!
زندگی کن خدیجه ...
فکر نکن ساده و آسون به تو زندگی رو باختم
تو برو فکر خودت باش من که زندگیم و ساختم
چه تو باشی چه نباشی چه حروم شه آرزوهام
چه تو اوج بی کسی ها بدونم تنهای تنهام
این دو بیت رو خودم گفتم خدیجه واسه تو همین الان ...
سعی کن زندگیت رو بسازی نه اون رو فدای کسی کنی که اصلا لیاقتت رو نداره ...

ممنون از هم دردیت و شعر قشنگت ،کاش بتونم برام دعا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد